Календарне планування
7 клас
І семестр
№ уроку
|
Тема уроку
|
К-сть
|
Дата
|
Примітки
|
Повторення.
|
2
|
|||
1
|
Узагальнення та систематизація
знань, умінь і навичок учнів.
|
1
|
||
2
|
Діагностична
контрольна робота №1 на повторення.
|
1
|
||
Тема 1. Цілі вирази
|
46
|
|||
3
|
Вирази зі змінними. Цілі
раціональні вирази. Числове значення виразу.
|
1
|
||
4
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні
вирази. Числове значення виразу.
|
1
|
||
5
|
Тотожні вирази. Тотожності
|
1
|
||
6
|
Тотожні перетворення виразів.
Доведення тотожностей
|
1
|
||
7
|
Тотожні перетворення виразів.
Доведення тотожностей
|
1
|
||
8
|
Степінь з натуральним показником
|
1
|
||
9
|
Степінь з натуральним показником
|
1
|
||
10
|
Властивості степеня з натуральним показником.
Множення і ділення степенів з однаковими основами.
|
|||
11
|
Властивості степеня з натуральним показником.
Піднесення степеня до степеня і добутку до степеня.
|
1
|
||
12
|
Розв’язування
задач і вправ. Самостійна робота.
|
1
|
||
13
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.
|
1
|
||
14
|
Множення одночленів. Піднесення
одночленів до степеня.
|
1
|
||
15
|
Множення одночленів. Піднесення
одночленів до степеня.
|
1
|
||
16
|
Самостійна робота
|
1
|
||
17
|
Узагальнення
та систематизація знань, умінь , навичок.
|
1
|
||
18
|
Контрольна робота №2
|
1
|
||
19
|
Многочлен.
Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена
|
1
|
||
20
|
Додавання
і віднімання многочленів.
|
1
|
||
21
|
Додавання
і віднімання многочленів.
|
|||
22
|
Множення
одночлена на многочлен.
|
1
|
||
23
|
Розв’язування
задач і вправ.
|
1
|
||
24
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.
|
1
|
||
25
|
Розкладання
многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки.
|
1
|
||
26
|
Розкладання
многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки.
|
1
|
||
27
|
Множення
многочлена на многочлен
|
1
|
||
28
|
Множення
многочлена на многочлен
|
1
|
||
29
|
Розкладання
многочленів на множники способом групування
|
1
|
||
30
|
Розкладання
многочленів на множники способом групування
|
1
|
||
31
|
Самостійна
робота
|
1
|
||
32
|
Узагальнення
та систематизація знань, умінь , навичок.
|
1
|
||
33
|
Контрольна робота №3.
|
1
|
||
34
|
Квадрат
суми та квадрат різниці.
|
1
|
||
35
|
Квадрат
суми та квадрат різниці.
|
1
|
||
36
|
Розкладання
многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата
різниці.
|
1
|
||
37
|
Розкладання
многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата
різниці.
|
1
|
||
38
|
Множення
різниці двох виразів на їх суму.
|
1
|
||
39
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
||
40
|
Розкладання
на множники різниці квадратів двох виразів.
|
1
|
||
41
|
Розкладання
на множники різниці квадратів двох виразів.
|
1
|
||
42
|
Сума
різниця кубів.
|
1
|
||
43
|
Сума
різниця кубів.
|
1
|
||
44
|
Застосування
кількох способів розкладання многочленів на множники.
|
1
|
||
45
|
Застосування
кількох способів розкладання многочленів на множники.
|
1
|
||
46
|
Самостійна робота. Узагальнення знань, умінь навичок.
|
1
|
||
47
|
Контрольна робота №4
|
1
|
||
48
|
Підсумковий
урок.
|
1
|
8 клас
І семестр
№ уроку
|
Тема
уроку
|
К-сть
|
Дата
|
Примітки
|
Повторення
|
2
|
|||
1
|
Спрощення
виразів та розв’язування рівнянь.
|
1
|
||
2
|
Діагностична контрольна робота № 1на повторення.
|
1
|
||
Раціональні вирази.
|
30
|
|||
І. Раціональні
вирази.Додавання і віднімання дробів.
|
9
|
|||
3
|
Раціональні
вирази. Допустимі значення змінних.
|
1
|
||
4-5
|
Алгебраїчний
дріб. Основна властивість дробу.
|
2
|
||
6
|
Додавання
і віднімання дробів з однаковими знаменниками.
|
1
|
||
7-8
|
Додавання і віднімання дробів з різними
знаменниками.
|
2
|
||
9-10
|
Самостійна робота №1.Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
2
|
||
11
|
Контрольна робота №2 за темою «Додавання
і віднімання дробів.»
|
1
|
||
ІІ. Раціональні вирази. Тотожні
перетворення раціональних виразів.
|
11
|
|||
12-13
|
Множення дробів. Піднесення дробів до
степеня.
|
2
|
||
14-15
|
Ділення
дробів.
|
2
|
||
16-17
|
Тотожні
перетворення раціональних виразів.
|
2
|
||
18-19
|
Аналіз
контрольної роботи. Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.
|
2
|
||
20
|
Розв’язування
раціональних рівнянь.
|
1
|
||
21
|
Самостійна робота №2Узагальнення та систематизація
знань учнів.
|
1
|
||
22
|
Контрольна робота №3 за темою «Множення і ділення дробів».
|
1
|
||
ІІІ. Стандартний вигляд числа.Степінь
і функція у=
![]() |
10
|
|||
23-24
|
Степінь з цілим показником і його
властивості..
|
2
|
||
25-26
|
Стандартний
вигляд числа
|
2
|
||
27-28
|
Функція
у=
![]() |
2
|
||
29
|
Самостійна робота №
3.Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
1
|
||
30
|
Контрольна робота № 4 за темою «Степінь і функція у=
![]() |
1
|
||
31
|
Розв’язування
вправ на повторення.
|
1
|
||
32
|
Підсумковий
урок.
|
1
|
9 клас
І семестр
№
уроку
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Приміт-
ки
|
Повторення
|
2
|
|||
1
|
Розв’язування вправ на
повторення.
|
1
|
||
2
|
Діагностична контрольна робота на повторення матеріалу за 8 клас № 1
|
1
|
||
І. Нерівності
|
16
|
|||
3
|
Числові нерівності.
Основні властивості числових нерівностей.
|
1
|
||
4-5
|
Почленне додавання і
множення нерівностей. Розв’язування вправ.
|
2
|
||
6-7
|
Застосування
властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу.
|
2
|
||
8
|
Самостійна робота № 1
|
1
|
||
9
|
Узагальнення та
систематизація знань учнів.
|
1
|
||
10
|
Контрольна робота №2 за темою «Нерівності»
|
1
|
||
11
|
Нерівності зі
змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Розв’язок нерівності.
|
1
|
||
12
|
Розв’язування лінійних
нерівностей з однією змінною. Рівносильні нерівності.
|
1
|
||
13
|
Числові проміжки.
Об’єднання та переріз числових проміжків
|
1
|
||
14
|
Системи нерівностей з
однією змінною, їх розв’язування.
|
1
|
||
15
|
Розв’язування
подвійних нерівностей та нерівностей з модулем.
|
1
|
||
16
|
Доведення нерівностей
|
1
|
||
17
|
Самостійна робота № 2. Узагальнення та систематизація знань.
|
1
|
||
18
|
Контрольна робота № 3 за темою «Системи
нерівностей»
|
1
|
||
ІІ.Квадратична функція
|
14
|
|||
19-20
|
Функція. Властивості функцій:нулі функції, проміжки
знакосталості,зростання і спадання функції.
|
2
|
||
21
|
Найпростіші перетворення графіків
функцій
|
1
|
||
22-23
|
Розв’язування вправ.
|
2
|
||
24
|
Функція
![]() |
1
|
||
25
|
Побудова графіка
функції виду
![]() |
1
|
||
26
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
||
27-28
|
Квадратна нерівність.
Розв’язування квадратних нерівностей. Графічний спосіб. Аналітичний спосіб
|
2
|
||
29
|
Розв’язування
квадратних нерівностей методом інтервалів.
|
1
|
||
30
|
Самостійна робота №3 Узагальнення та
систем. знань.
|
1
|
||
31
|
Контрольна робота № 4 за темою « Квадратична функція»
|
1
|
||
32
|
Підсумковий урок
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар